דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הערים הכי רומנטיות - פריז, פראג ווינה 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 4297 פעמים ]

ישנן לא מעט ערים רומנטיות בעולם, אולם מבין כולן פריז, פראג ווינה נחשבות לרומנטיות ביותר. בין אם בזכות האווירה הכול כך מיוחדת בכל אחת מהן, הארכיטקטורה העתיקה והסמטאות הקטנות, בין אם בזכות בתי הקפה בפינת הרחוב או אולי בזכות מזג האוויר והשלכת הסתווית... לא בכדי נחשבות שלוש הערים האלו לערים הרומנטיות במיוחד, ומושכות אליהן תיירים רבים מרחבי העולם כולו, ולא רק במסגרת ירח דבש או טיול רומנטי זוגי. עולים על טיסה לפריז? מתכננים נופש בפראג או חופשה בווינה? כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה.

 

טיול רומנטי מיוחד בפריז – ליהנות מחוויות בלתי רגילות

טיסה לפריז, היוצאת באופן תדיר מישראל ישירות אליה, תיקח אתכם אל אחת הערים היפות ביותר בעולם ואולי העיר הרומנטית ביותר בעולם. פריז מושכת אליה זוגות רבים, המבלים בה את ירח הדבש שלהם או נהנים מחופשה זוגית רומנטית במיוחד. מגדל אייפל, שמואר בשלל של אורות, בשעות החשיכה, הוא אטרקציה רומנטית נהדרת, אותה תוכלו לשלב במסגרת הביקור שלכם בעיר. תוכלו גם לעלות על שייט, היוצא בשעות אחר הצהריים, וממשיך גם בשעות הערב.

השייט עובר לצד כמה מן האטרקציות הידועות של העיר ומציע מראות עוצרי נשימה וצבעוניים במיוחד. גם בתי הקפה הקטנים, הנמצאים בכל פינת רחוב בפריז, ממחישים עד כמה בעיר הכול כך גדולה הזו אפשר למצוא פינות חבויות של אינטימיות אמיתית. ברובע הלטיני, למשל, תמצאו הרבה בתי קפה ותוכלו לצאת אליהם בשעות הערב לאחר ארוחת ערב משובחת, באחת המסעדות הטובות שבעיר. טיסה לפריז תאפשר לכם לבקר גם בשדרות השאנז אליזה, שלעת ערב מתמלאות מבקרים רבים, הנהנים מהאורות הצבעוניים העוטפים אותן מכל כיוון.

 

נופש בפראג – כדי ליהנות מחוויה רומנטית אמיתית

פראג, הנחשבת אף היא לאחת הערים הרומנטיות ביותר באירופה ואולי בין הרומנטיות בעולם, מציעה לכם אווירה קסומה במיוחד. אם אתם מתכננים נופש בפראג, אל תפספסו שייט על נהר הולטה בספינה מפוארת ורומנטית, שתיקח אתכם, לאור נרות ולצד ארוחה טעימה במיוחד, אל בין אתריה השונים של העיר המקסימה הזו.

נופש בפראג הוא גם הזדמנות לעלות על גשר קארל, המחבר בין חלקה העתיק של העיר לבין רובע לסר. הגשר המיוחד הזה, שנבנה במאה ה – 15, מציע לכם נוף עוצר נשימה. אם תגיעו אליו בשעות הערב תוכלו לראות את אורות העיר המקסימה נדלקים אט אט ועוטפים אותה בגוונים רומנטיים במיוחד. גם כיכר העיר העתיקה של פראג נחשבת אחת האטרקציות הידועות בעיר, ומושכת אליה מבקרים רבים. בכיכר תמצאו את השעון האסטרונומי, הניצב בחזית בניין העירייה הישן ונחשב לאחד מסמליה של פראג. וכמובן, אל תפספסו ביקור ברובע לסר, בו תוכלו לעצור באחת המסעדות המצוינות או בבתי הקפה. הרובע ממוקם בצידו המערבי של הנהר ובחודשי האביב והקיץ מתקיימים בו קונצרטים ואירועים שונים.

 

חופשה בוינה – ירח דבש בלתי נשכח

אין כמו חופשה רומנטית בוינה. חופשה בוינה מתאימה במיוחד לאלה המחפשים יעד רומנטי, המציע אווירה ייחודית ושלל של אטרקציות. הניחוחות האירופיים הייחודיים של העיר והרומנטיקה, אותה ניתן למצוא בכל פינה, הופכים את העיר ליעד מתאים לירח דבש או לחופשה זוגית רומנטית. במסגרת חופשה בוינה, כדאי לכם להגיע אל פארק בלוודרה ולעצור באחת מפינות החמד שלו. תוכלו לערוך פיקניק רומנטי במקום וליהנות מאווירה נעימה ושלווה. בסמוך לפארק תוכלו לראות את ארמון בלוודרה, הכולל שני ארמונות שנבנו בתחילת המאה ה – 18 ומשמשים כיום כגלריות לאמנות מהמאות ה – 19   וה – 20. אם אתם חובבי תרבות ואופרה, אל תפספסו ביקור באופרה הממלכתית של וינה ובפולקסאופר, המציגים אופרות מסוגים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב